piątek, 21 października 2011

Wielka miłość do kokardek ♡

Witam kochani ;)
Dawno się nie odzywałam ale postaram się to nadrobić.Musze przyznać że kołnierzyki i kokardki pod szyja to jedne z moich ulubionych trendów tego sezonu;)
Zdjęcia robione są niestety w domu i ich jakość nie zachwyca, ale na inne nie ma ani weny ani możliwości..

Mam jeszcze do was ogromną prośbę! Biorę udział w konkursie sklepu novamoda który lada chwila się kończy a przydało by mi się trochę głosów ;)
Wystarczy polubić moje zdjęcia na ich facebooku KLIK ! i KLIK !
z góry dziękuje ;))






sweterek sh
koszula sh
spodnie top shop (sh)
buty Deichmann

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie;) Mnie też podobają się kołnierzyki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute :) I love those collars, but I don't wear them :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten motyw pod szyją!
    Obserwuję i zapraszam do grona obserwatorów mojego bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też kocham kokardki..:))
    a outfit - genialny! ♥

    zapraszam w wolnej chwili - do siebie..! Może skomentujesz..? ;]]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajnie, tylko mam jedną uwagę...wstążkę należałoby przed założeniem wyprasować bo tak wygląda niechlujnie i mało estetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda ta kokardka!
    Super. :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń