czwartek, 27 października 2011

Mini, Jeans i ULUBIONA bransoletka !

Witam Kochani ;)
Mamy piękną słoneczną jesień, dlatego w koncu wziełam się za siebie i zrobiłam jakieś zdjęcia! Wybaczcie, że po raz kolejny na balkonie i samowyzwalaczem, ale mam problemy ze znalezieniem fotografa..
Dzisiejszy set bez szaleństw co do koloru, ale tak jak lubię ;) Nowości w tym zestawie to brązowe rajstopy we wzorek, który nie do końca widać i bransoletka a'la pandora w której zakochałam się od pierwszego wejrzenie kupiona w markecie z ciuchami za niecałe 15 zł ;)

Zapraszam do polubienia mnie na facebooku  KLIK ;)








tunika sh
katanka sh
rajstopy lidl
torba vintage
buty nn
bransoletka nn 
okulary novamoda.pl 
 

14 komentarzy:

  1. są rzeczy za które można zabić... ta torba jest jedną z nich !

    strzeż się ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  2. haha AL nawet nie wiesz jak wielka była moja radość gdy znalazłam ją zakurzoną na strychu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, podoba mi się :) Świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very cute photos! We love your outfit too..

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. love your blog, so I'm a new follower =)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look, torba boska, az trudno uwierzyc ze to vintage :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twoje stylizacje ! :)
    http://nikoolaa.blogspot.com/2011/11/pilne.html może bedziesz potrafila mi pomoc :)

    OdpowiedzUsuń