sobota, 5 listopada 2011

KEEP CALM AND FUCK IT !

Witam wszystkich ;)
Nadszedł czas na kolejny post mam nadzieje że się cieczycie ;) Dzisiaj chcę wam pokazać moją ukochaną koszulkę zrobioną własnoręcznie! Napis może troszeczkę kontrowersyjny, ale zainspirowany genialnym serialem SKINS i moją ulubiona postacią Chrisa. Każdy kto oglądał na pewno pamięta te jego charakterystyczne i cudowne " FUCK IT " ;)
Do tego mam na sobie narzutkę kupiona w second handzie do której doszyłam trochę koronki dzięki czemu o wiele lepiej mi się podoba.

Zapraszam do polubienia mnie na facebooku  KLIK ;)






Koszulka DIY
spodnie topshop (sh)
narzutka sh+DIY
płaszcz new look (sh)
torba sh
buty Deichmann

30 komentarzy:

  1. wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka świetna! diy? jak ją zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. wystarczy kupić w sklepie papierniczym papier do naprasowanek, wydrukować na nim co tylko chcemy i naprasować na koszulkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszulka, w ogóle bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie super! Sama zastanawiałam się nad zrobieniem takiej koszulki jeśli mam być szczera :) Uwielbiałam skinsów ale piąty sezon totalnie do mnie nie przemówił :( Outfit bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Queen.A
    pierwszy i drugi sezon był mistrzostwem świata ;)
    a piąty aż boje się zacząć..

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny miejski look, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. love your shirt pretty lady. <3

    p.s. I'm having a giveaway for a crystal cuff if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, koszulka fajna :) Podoba mi się :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo lubię te wszystkie keep calmy i w sumie może też bym sobie zrobiła z jakimś koszulkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, zaraz napiszę do Moniki i powinna lada dzień napisać do Ciebie maila z kodem ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna stylizacja :) i piękne włosy <3
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne włosy...jaka to farba? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się narzutka. Robisz świetne DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. koszulka wyrąbana w kosmos wręcz :D <3
    świetny sposób :D
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie wyglądasz :) koszulka jest mistrzem

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszulka rewelacyjna jestem pełna podziwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne buty i płaszczyk ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do
    wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla
    zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz
    zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub
    wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe
    nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie,
    forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele
    innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o
    kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne zdjecia ;) baardzo mi się podobają!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw! Bardzo dobrze się w nim prezentujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny zestaw, Twoje buty mnie oczarowały, dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń