środa, 27 czerwca 2012

My New STUFF

Powoli zamęczam was postami w stylu "new in" ale jak na razie to jedyne co mogę wam pokazać.
Zacznę może od swetra. Takiego z warkoczem szukałam od wieków a tu proszę wpadł ostatnio w moje ręce idealny za całe 2,25 zł
Stwierdzam że jestem idealnym dowodem, że powiedzenie głupi ma zawsze szczęście jest prawdziwe. Jakby mi było mało radości ze swetra to do tego po raz drugi wygrałam bon w konkursie romwe i to w sumie nie sam bon bo jeszcze prześliczna sukienkę i prezent niespodziankę którym okazała się koszulka ;)
Na koniec przybyły jeszcze moje szorty od oasap.
Zostawiam was więc ze zdjęciami a sama idę podziwiać moje nowości i spróbować przy tym nie zgłupieć ze szczęścia ;)




29 komentarzy:

  1. oglądając Twoje zdjęcia miałam wrażenie, że skądś Cię kojarzę.. a teraz już wiem! uczyłyśmy się w tej samej szkole! :)

    w którym sh się zaopatrujesz, jeśli można wiedzieć? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najczęściej na Janowskiej, ewentualnie na dole i górze w pawilonie na Terebelskiej ;)

      Usuń
  2. świetne rzeczy:) sweter mnie zauroczył;p

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym chciała *.*
    zapraszam do obserwowania :D
    http://fashionistasdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko komentuje "new in" bo najzwyklej w świecie zazdroszczę.
    dziś też zazdroszczę, ale rzeczy są tak bardzo w moim stylu, że odnoszę wrażenie, że to po prostu moja lista "must have" :))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  5. ile piekności! <3 mam taką beżową sukienkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne buty i sukienka ! Czekam na stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie kupilas buty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek i szorty mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę Ci. wszystko kupujesz w second-handach? bo zastanawiam się, skąd kupić fajne, niedrogie ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty;)
    Obserwujemy?

    www.or-and-kw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne rzeczy ,czekamy na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę szortów i sukienki :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę zrobiłaś świetne zakupy! ;)
    Zazdroszczę szczególnie szortów i butów, piękne ;)
    Z przyjemnością obserwuję, a jak będziesz mieć czas zapraszam na lookfashionably.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zakupy ! a co do sweterków uwielbiam takie mam chyba z 5 tego typu ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ciuszki, a buty OMG:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie tu u Ciebie!
    wyglądasz fantastycznie

    OdpowiedzUsuń