piątek, 22 czerwca 2012

Summer Outfit & NEW IN

Witam Kochani ;)
Chociaż pogoda za oknem trochę się pogorszyła (przynajmniej u mnie) mam dla was letnie zestaw na upały.
Najbardziej lubię w nim to, że w większości jest złożony w second handowych zdobyczy !
Zdaję też sobie sprawę ze od nie wiem jakiego czasu katuje was ta samą torebką, ale jako jedna z niewielu mieści ona mój ogromny aparat i dobrze przy tym wygląda ;)

szorty sh
bluzka river island (sh)
narzutka sh
buty nn
naszyjnik www.romwe.com/







Na kieniec kilka nowości z tego tygodnia 

Bransoletka od wspaniałej Magdaleny z she-bijou.pl  Ja osobiście uwielbiam biżuterię tego typu !
Wystarczy wymyślić napis, wybrać kolor sznureczka i mamy swoja własną oryginalna bransoletkę.
 

 Takiego zegarka szukałam od dawna a w przystępnej cenie znalazłam go na modatotu.pl


I na koniec buciki zdobyte za grosze na wyprzedaży u apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com

18 komentarzy:

  1. Naprawdę śliczna stylizacja :)
    http://eiffla1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zegarek świetny! i... cudowny kolor włosów masz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudny zestaw *.* śliczny naszyjnik i bluzeczka! zakochałam się w bransoletce z napisem, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz;0 zegarek jest genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie dla odmiany pogoda coraz lepsza :D
    Śliczna jest ta gięta bransoletka, fajna alternatywa dla grawera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja przyjemna dla oka
    i jesteś mega zgrabna! zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak słuchawki się sprawdzają? :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest świetna !

    Zapraszam do siebie na bloga !

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dosyć, że jesteś ładna to jeszcze ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto, ale bardzo stylowo. Bardzo Ci dobrze w takim zestawieniu, a koszulka jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te okulary! Bluzkę też <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wooow! wyglądasz super! bardzo mi się wszystko podoba :) szczególnie te sh-ndowe łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny zestaw, a ja osobiście zakochałam się w bransoletce. przecudowna jest! *_____*

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik boski, ciekawy kreatywny blog. Zawsze zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU MODY itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że pogoda się zepsuła i nie można chodzić w letnich rzeczach.
    Masz zniewalajacy uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow love the gingham wedges! :)
    Love, VLL @ www.BroochOut.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem, jak ty to robisz, ale wynajdujesz prześliczne rzeczy w sh ! ja chyba nie mam takiego szczęścia jak ty :( to jeszcze pewnie zależy od miasta

    OdpowiedzUsuń